torstai 17. helmikuuta 2011

LUOMUA


Tämä tyttö on päästä kantapäähän ollut luomua:) Ei tatuointeja, ei silikonia ei lyhennyksiä, kiristyksiä eikä pidennyksiä. Mutta nyt tuli muutos, mammelin suuhun laitetaan lisää hampaita;) Mulla on NIIN ihana hammaslääkäri, että sinne menee mielellään ja huvikseenkin. Kolmekymmentä ensimmäistä vuotta pelkäsin hammaslääkäria ihan kamalasti. Alle kouluikäisenä purin hammaslääkäriä sormeen ja koululaisena itkin pelosta, kun hammaslääkäri kortteja jaettiin luokassa. Nykyisin en yhtään kiitos ihanan Ilkka hammaslääkärin:) Tänään paikattiin pieni reikä ja nyt ei pitäisi olla yhtään reikää, mutta paikkoja...NIITÄ ON!!! Maaliskuussa alkaa siis pientä pintaremonttia mammelin suussa;)
Posted by Picasa

13 kommenttia:

Sirkku kirjoitti...

Jos Sinä olet tuossa kuvassa, niin miksi et yhtään näytä Mammelilta, vaan nuorelta tytöltä?! Vai onko tuo kuva otettu 20 vuotta sitten. Ja tiedoissasi lukee, että olet jo kolmen lapsen mamma.

Marianne kirjoitti...

Ja ihan samaa Sirkun kanssa mietin minäkin.. meitä on huijattu ;)

Eloise kirjoitti...

Ihanaa, löytyi joku toinen, joka on purrut hammaslääkäriä sormeen alle kouluikäisenä... minäkin olen :) !!! Muistan, että olin aivan pahoinvoiva aina ennen hammaslääkäriä, pikkuisen olen oppinut pelkoa hillitsemään,vaan ilman puudutteita ei minun suussa tehdä muuta kuin tarkastetaan.
Ja tosiaan, ihan nuorelta tytöltä näyttää kuvan nainen :)

MaMMeli kirjoitti...

Kuva on otettu toissa kesänä ja kun läheltä katsoo rypyt näkyy ja silmäpussit :)

tuksu kirjoitti...

Kylläpäs olet kaunis! Etkä yhtään mammelin näköinen...siis mummelin
Kaamee hammaslääkäripelko on mullakin, siis vieläkin. Menen sinne "kilon paloina" *nauraa* ja mun veli on hammaslääkäri :)
Mutta tuo kammo tulee muinaisesta elämästäni lapsena...
Oikein mukavaa iltaa/perjantaita sinne
tuksu

Pieni Lintu kirjoitti...

No minä kans katoin että mikä parikymppinen likka siinä. :D

Tsemppiä remppaan, mun pitäs varata kans tarkastusaika.. :(

Eeviregina kirjoitti...

Mulla oli kanssa tosi ihana hammaslääkäri, viime vuonna kuljin siellä puoli vuotta kun yksi hammas istutettiin.Ikinä se ei ole mukava käynti, mutta auttaa paljon, jos on hyvä lääkäri.
Täällä edelleen liikaa pakkasia, onneksi kuitenkin aurinko päivisin paistelee. Mukavaa viikonloppua!

PikkuBertta kirjoitti...

Joo.luomua sen olla pitää...mukavia hammaslääkäri reissuja toivottelen....itse kun vieläkin pelkään....
Kivaa viikonloppua:)

Helena kirjoitti...

Mulla on kauhea hammaslääkäri kammo, menen vain pakon edessä, onneksi tosi harvoin!!! Nyt tosin haaveilen hampaiden valkaisusta, olisi ihanaa saada hiukan valkeampi hymy :))

Kiva kuva sinusta, et todellakaan näytä miltään mammelilta!

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Sama juttu, lapsena hirveä kammo hammalääkäreitä kohtaan ja vieläkään en anna paikata ilman puudutusta..:))

seijastiina kirjoitti...

No voi, kaunis kuva, minäkin aattelin ja kuvittelin ihan toisenlaiseksi ,vanhemmaksi , mutta täällähän on nuori kaunis nainen :)

Minulla ei ole hyvää hampi lääkäriä, pelkään, on jäänyt lapsuuden kouluajoista, kun oli kauhee opettaja ja pelotteli :/

Lempeää viikonloppua :)

LeenaJohanna kirjoitti...

Ihana kuva sinusta. Kaunis olet<3
Niin kesäinen fiilis tulee.

Kivaa viikonloppua!<3

Sirkku kirjoitti...

Mä heräsin yöllä ja ajattelin, että kauheeta, jos mä loukkasin Sua sanomalla "nuoreksi tytöksi". Helpotuksekseni huomasin, että muut kommentoijat oli samoilla linjoilla. Toistan: olet hyvin nuorekas.