keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Juhlia

Tässä kuussa on mammelin kahdella lapsenlapsella synttärit. Toinen muru täyttää 2 vuotta ja niitä synttäreitä juhlitaan Pirkkalassa lauantaina. Vanhin lapsenlapsi täyttää loppukuusta 9 vuotta ja niitäkin siis juhlitaan lokakuussa:) Mammelin synttärit on sitten jossakin niiden välissä. Servetit ja kynttilät olen jo ostanut pikkujuhliini. Nyt pitäisi alkaa suunnittelemaan millä sitä saisi vieraiden suut makeaksi ;)

Tänään Näpsässä liimasin maitoliimalla nurjalta puolelta tuftaamani siivet ja seuraavalla kerralla sitten aloitan kirjailun. Kameraa en muistanut ottaa mukaani, mutta ensi kerralla kuvaan tekelettäni ja näytän teillekkin. Ensi viikolla on syysloma ja silloin on Näpsästä vapaata, mutta sitten taas pääsen harrastamaan...HIHII vanhin lapsenlapseni sanoi minulle, että on mamma harvinaista, että sinun ikäisellä on harratus;) Joten aika vanhoja tässä kai ollaan:)

5 kommenttia:

mimon mami kirjoitti...

No, 9-vuotiaasta varmaan tuntuu oma äitikin vanhalta. Sanon aina, että minua vanhempiakin on elossa, en siis ole ikäloppu. ;)
Onnea tulevan synttärin johdosta!

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Kysyisin sinulta neuvoa. Tiedätkö missä päin Tallinnassa olisi sellaisia ihania pellavatunikoita myytävänä? Mieluusti läheltä satamaa. Kiitokset sinulle, jos jaksat vastata.

Tarja

MaMMeli kirjoitti...

Hei Tarja!

Tallinnan vanhassa kaupungissa on vene-katu, josta olen löytänyt joskus kivoja pellava-asuja.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitokset vinkistä. Vielä kysäisen , että onko sinne pitkä matka tallinkin satamasta ja minkä hintaisia tunikat siellä suunnilleen ovat? Anteeksi, että vaivaan sinua, eihän tämä ole mikään keskustelupalsta =)

Helmi Nainen kirjoitti...

Hih, poikani totesi juuri tässä viikolla, miten 25-vuotias on ihan ikäloppu!! Mietiskelin vain itsekseni, että mikä minä, nelikymppinen, sitten olen, dinosaurus varmaan?

Ihanaa viikonloppua!