torstai 30. lokakuuta 2014

Jenskapoo

Jos ikävä yllättää iskän ja äitin voimme katsella Neitosen tekemiä videopostauksia. Monet niistä saa meidät nauramaan sillä Neiti osaa nauraa itselleen ja ne sisältävät hyvää tilanne komiikkaa:) Viimeisimmän hän on tehnyt omasta opiskelijaboxistaan;) Jos sinua kiinnostaa niin katsoppa täältä http://jenskapoonaskelissa.blogspot.fi/

Niin kiitollinen saamme olla tuosta höpönassusta, jonka Taivaan Isä meille antoi yli 20 vuotta sitten. Hätäsektiolla hän tuli maailmaan ja aiheutti vanhemmilleen melkoiset sydämen sykkeet! Sen jälkeen elämä hänen vanhempanaan on ollut sydämen lääkettä;) Suomalaiseen tyyliin ei kuulu kehua kai omia lapsiaan, mutta minä haluan niin tehdä, koska muuta en voi. Epätäydelliset vanhemmat ovat saaneet ihanan lahjan Taivaan Isältä:)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tätini kehuu ja antaa kiitosta omille lapsilleen ja lisää joskus perään , että kyllä maailma haukkumisesta huolen pitää ;) . Kyllä minä ainakin olen ylpeä lapsistani ja tuon sen myös julki. Joten tee sinä samoin. Sinulle on aivan mahtava perhe, joten aiheesta annat heille kiitosta.

Tarja

Sesse kirjoitti...

Katsoin asuntoesittelyn, näpsäkkä neiti ja söpö pieni asunto <3 Ja NIIN siisti, mun nuorimmainen vois tehdä videon johonkin sellaseen ohjelmaan, mitä joskus tulee tv:stä, nimittäin sellasen ENNEN osion :)Ennenkuin siivouspartio tulee. Olen tarjonnut siivousapuani, mutta ei kelpaa...No hän on vasta 18, niin ehkä ikä tasoittaa asioita siinäkin suhteessa.Mutta ainahan ne omat lapset on ihania ja varsinkin kun ovat Taivaan Isän lahjoja!