maanantai 2. huhtikuuta 2018

Pääsiäisen riemua ja maton virkkausta


 Hyvää pääsiäistä teille ihanille:) Kävimme vaarin kanssa pitkäperjantaiyönä yökirkossa ja sieltä sain hyvänmielen sydämeeni. Jeesus on noussut kuolleista ja antaa meille ikuisen elämän jos uskomme Häneen :)
Ennen pääsiäistä virkkasin ensimmäisen tähtimaton korallinvärisestä ontelokuteesta. Ostin Kärkkäiseltä kuteen ja siellä oli niin ihana värivalikoima, että vaikea oli päättää valinnasta.

Matto löysi paikkansa alakerran vessasta. Kudetta kun jäi niin virkkain kaksi koria myös vessaan. Voi että kun olen innostunut mattojen virkkauksesta!!!! Lankavan sivuilla on monta ihanaa ilmaista ohjetta ja niitä muutamaa olen kokeillut. Lisää virkkaamiani mattoja laitan myöhemmissä postauksissa.


7 kommenttia:

Eeviregina kirjoitti...

Mattojen virkkaus onkin koukuttavaa puuhaa. Lankavalla olen käynyt silloin tällöin ostoksilla ja siellä on joskus tosi edullisia kuteita.
Kärkkäisellä en ole edes nähnyt kuteita myynnissä, mutta en vähään aikaan olekaan käynyt siellä.
Mukavaa viimeistä pääsiäispyhää! Onneksi kevätaurinko paistaa, saa sulatella lumivuoria!

Päden paja kirjoitti...

Kivat kuvat ja niin ihana matto! Leppoisaa pääsiäisen loppua ja alkanutta huhtikuuta♥

mustakissa kirjoitti...

Kaunis matto ja kauniita pääsiäiskukkia sinulla.
Mukavaa 2. pääsiäispäivän iltaa!

Unelma kirjoitti...

Kaunis matto.

pike kirjoitti...

Meilläkin on silkkiterrieri. Tää blogi ei kaiole enää aktiivinen, mut kävin ohimennen

Andersson Jesica kirjoitti...

Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstiä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseen anteeksi minulta ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään minua vastaan ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

s128 live kirjoitti...

aplikasi s128 versi mobile

Cara download aplikasi s128

aplikasi s128 android

aplikasi s128 ios

link download s128 apk

download aplikasi s128


livechat winpalace88

livechat daftar s128

daftar s128 via Winpalace88


agen s128 deposit pulsa

deposit pulsa s128 tanpa potongan


agen sabung ayam online terbesar

agen resmi s128 sabung ayam online

agen s128net sabung ayam

s128 live



login s128 ayam online

login mma s128

cara login s128

login s128 dengan aplikasi


s128 sabung ayam deposit pulsa

cara deposit s128 pakai pulsa

deposit S128 Pakai Pulsa

deposit s128 telkomsel

deposit s128 xl


agen terbaik sabung ayam online

cara withdraw s128

withdraw s128 ayam


deposit s128 pakai pulsa

s128 deposit pulsa xl

s128 deposit pulsa telkomsel

deposit s128 pakai ovo