torstai 23. heinäkuuta 2009

Eläimellistä menoa Kivimäessä


Hei! Mammeli tulee ja tuo taas jotain hyvää, mää, mää......


Taidan ottaa pienet päikkärit. Tuli syötyä yks iso rotta ja nyt ramasee....Nuppu tuumaa...


Hei Hilma sisko, miks aina sun täytyy syödä parhaimmat palat? Vartoos, kun mää kohta pusken sut siitä kauemmas....Hei mulle kans aamupuuroo....


Olen perheen pomo, vanhin eläinlapsista! Pidän Nuppu-kissankin kurissa. Sanotaan, että ei vanha koira opi uusia temppuja, mutta se ei pidä paikkaansa. Minä olen oppinut tänä kesänä kiipeämään rappuset yläkertaan. Alas meno rappusista on vielä harjoituksen alla.....


Taas mennään. Olen aivan innoissani, jos minut otetaan mukaan autoajelulle. Vaikka mentäisiin toiselle puolelle Suomea, en koskaan voi pahoin autossa. Nimittäin, jos vain mammeli on mukana...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hih hih, hauskoja! :D

Tytti kirjoitti...

Heippa kiva kun olit käynyt meillä vierailulla tervetuloa toistekin.Mukavaa kun sain tulla teillekin käymään.
Hyvää viikonloppua..

Nina kirjoitti...

IHANIA eläimiä <3 voi sentään tuota koiraa,suloinen...

Kiitos kauniista kommenteistasi!