sunnuntai 19. heinäkuuta 2009

Tuunatut henkarit ja lapsuuden mekot


Mammelin lapsuuden mekot. Nämä olivat minulle sopivia n.3-4 vanhana. Muistan hyvin, kun käytin näitä. Tyrolilaismekkoon kuului valkoinen paita alle ja eteen valkoinen essu. Tämä puettiin minulle juhliin. Mekko, jossa oli marjoja oli minun lempimekkoni. Sanoin sitä mansikkamekoksi. Vähän on mekot jääneet pieniksi. Aina vain suurempaa ja suurempaa kokoa täytyy ostaa. Ei uskoisi, että vielä tässä iässä kasvaa:) Kohta täytyy varmaan siirtyä Marimekon pussilakanoihin. Niistä puuttuu vain päänreikä....



Nyt henkarit ovat saaneet valkoisen värin. Eilen illalla katsoessani Oopperan kummitusta hankasin maalia pois, että sain ne vanhemman näköisiksi.

3 kommenttia:

Lennu kirjoitti...

Ihanaa kun olet säilyttänyt mekkosi. Minä olen suunnitellut jo pitkään pehmustettuja henkareita väsätä, no ei ole vielä ehtinyt. Katselin niitä yhdessä kaupassa ja olivat aikas kalliita. Kankaita kun on omasta takaa niin voisi joku sadepäivä vähän askarrella.

Se Oopperan kummitus on ihana elokuva. Fantastinen musikaali. Jos nyt samaa katsoit minkä minä talvella joskus, tuli TV:stä.

Kivaa alkavaa viikkoa!

Sirutuuli kirjoitti...

Miun blogissa on siulle ylläri :)

MaMMeli kirjoitti...

Kiitos Siru ihana yllätys, tunnustus :)