tiistai 15. syyskuuta 2009

Enkeleitä onko heitä ?





Monet enkelikoristeet on mielestäni kauniita. En erityisesti kerää niitä, mutta jokusia on ollut pakko ostaa, kun ne ovat osuneet kohdalle. Joitakin olen saanut myös lahjaksi. Tässä on kaksi enkeliä ja myöhemmin esittelen lisää niitä. Kaikilla lapsillani on ollut lapsena sängynpäällä enkelitaulu. Kahdella lapsella ihan perinteinen, missä enkeli varjelee lapsia sillalla ja kahdella erilaiset. Tuntui hyvältä, kun tyttäreni pyysi minun hankkimaan pojilleen myös enkelitaulut <3 Uskon oikeasti enkeleihin, niihin joista raamatussakin puhutaan.

Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi Ps. 91

3 kommenttia:

Vekarus kirjoitti...

Minulla on ollut tuo sama mainitsemasi taulu. Ja on se jossain tallessa kai vieläkin, olen ajatellut, että sen voisi viedä joskus huvilalle.

Lapsilla on taasen tildamainen hyvänyön enkeli.

Sirutuuli kirjoitti...

Miekin tykkään enkeleistä. Ne ovat jotenkin rauhoittavia, vaikkakaan miulla ei ole kuin yksi sininen lasista tehty.

Nina kirjoitti...

Minä pidän enkelikoristeista myös mutta sinullapa niitä on jo paljon!