keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Mammelin punainen kausi

Kirpputorilta ostamani kynttilänjalat saivat Pentikin mansetit ja punaiset kynttilät itseänsä koristamaan :) Haluan tähän meidän "saliin" ostaa punaisia tyynyjä, liinoja ja kynttilöitä jouluksi. Minulla on nyt punainen kausi menossa :) Tämä meidän sohvakalusto on jo vähän tylsä, kun maku on muuttunut 10 vuodessa, mutta kun se on hyvä kuntoinen niin aijon sitä vielä pitää. On paljon tärkeämpiäkin rahareikiä meidän huushollissa.....(taidan selittää itselleni :) )

Tänään olin töissä ja oli ihan leppoisa päivä. Monet lapset ovat nyt syyslomalla, joten lapsia on hoidossa vähemmän ja he saavat yksilöllisempaa hoitoa <3 Mammeli meinasi vaan aamulla nukkua pommiin, kun taas oli illalla kukkunut myöhään. Onneksi ukkokulta herätti ja vei töihin <3

1 kommentti:

Marge kirjoitti...

Tuohan on kivan vihreä sohva punaisen kautesi kaveriksi;))

Sinäkin olet aamu-uninen ja illan virkku, minä myös;) Paitsi, että nyt olin jo kymmeneltä valmis sänkyyn, mikähän mun nyt on...?;D
Mutta täytyihän mun nyt käydä eka Mammelia katsomassa..;))

Kiitos jälleen ihanista sanoisatsi blogissani, vastasin sinnekin, mutta kerron tässäkin. Minullakin on vain vanha Sonyn digikamera, mutta hyvin on toiminut ja riittänyt, kun en kuitenkaan osa oikeasti kuvata...;D Sinullahan on kans aina ihastuttavia kuvia kauniista kodistanne!:)

Hyvää yötä blogisiskoni!;)