sunnuntai 7. elokuuta 2011

ONNI suosi :)

Tämän ihanan arvontavoiton sain Saralta blogista kynnyksellä elämän. KIITOS Sara...suloisista jutuista...tuo kortin runo: Oma tupa, kolahti NIIN minuun:))) Sopii NIIN Vaarille ja minulle ;)

Oma tupa
Sinisen järven rannalla
On tupa, pieni tupa,
Mua kultani sinne on kutsunut,
kun hällä on siihen lupa.

Sinisen järven rannalla
On tilkku, pellon pala,
Siinä se leipä lainehtii
Ja aallosta nousee kala.

Se pelto on pieni ja tupanen
Kuin pienen linnun pesä,
Mut missä voi viihtyä rakkaus,
On talvikin siellä kesä.


KIITOS myös kaikille teille ihanille ihmisille, kun jätitte niin kivoja, kannustavia ja mieltälämmittäviä kommentteja tuohon edelliseen postaukseen!!!!

7 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Voi miten ihana tuo runo. Etenkin tuo viimeinen kappale jotenkin kolahti, ihana :)

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Onnea voitosta!

tuksu kirjoitti...

Onnittelut! Hassua, sain tuommosen enkelin tyttären lapsilta! Ihana! Laitoin sen kuistille. Mukavaa viikon alkua ja voimia työviikolle! tuksu

Maanvaiva kirjoitti...

Minä olin yhtä iloinen kun sain oman voittopaketin Saralta :)

Riitta kirjoitti...

Onnittelut voitosta! Kaunis runo tosiaan ♥
Ihanalta kuulosti kirppistapahtuma, voin vaan kuvitella miten mukava päivä teillä on ollut,niinkuin myös teillä kävijöillä jotka pääsivät ihailemaan teidän kaunista miljöötä !
Mukavaa uutta viikkoa sinulle :)

Sara kirjoitti...

Tuo kortti on ollut minulla tosi monta vuotta ja ei ole vain ollut sellaista henkilöä kenelle sen olisin antanut ja kenelle teksti olisi sopinut.. Se on ilmeisesti ollut sinua varten tuolla minun korttilaatikossani. Mukavaa alkuviikkoa ja lämmintä syksyä toivottelen :)

Marge kirjoitti...

Suloinen arvontavoitto ja valloittava runo!:)

Mammeli, KIITOS♥ Tiedät kyllä mistä...;)
ja samoin!!♥ Palailen myöhemmin asiaan....:))

Iso halaus ja voimia sekä siunausta uuteen syksykauteen työssäsi!

Ystäväsi, Marge