keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Näpsässä

Tänään olin Näpsässä opettelemassa kirjansidontaa. Tykkään kyllä itse sidotuista kirjoista, mutta se ei ole minun hommaani, sen huomasin tänään. Liian tarkkaa puuhaa minulle. Minulle sopii työpäivän jälkeen luovempi ja huolettomampi juttu. Tykkään, että harrastuksessa rentoutuu, mutta tämä oli kaikkea muuta. Mitataan millejä ja opettaja oli vielä niin tarkka, että tuntui niin kuin olisin koululainen, joka ei osaa mitään. Hän muummuassa ilmoitti minulle, että yhden virheen saa anteeksi, mutta toista ei......No siitä tämä näpsä onkin kivaa, että saa kokeilla erilaisia juttuja ja huomata mikä on itselle sopivaa. Odotan innolla mitä tämän jakson jälkeen tehdään, sillä tuota kirjansidontaa en enää halua jatkaa.

Työviikko on tuntunut jotenkin myös raskaalta, mutta perjantaina on odotettavissa mukavaa puuhaa. Menemme ihanien tiimikavereitteni kanssa elokuviin ja syömään. On onni omistaa maailman parhaat työkamut:)


1 kommentti:

Taina kirjoitti...

huoh, ei kyllä olisi munkaan hommaa tuollainen näpertely. :P
Mukavat perjantain suunnitelmat, oikein kivaa viikonloppua!