maanantai 28. marraskuuta 2011

Käsitöitä ja uusi kirja

Toinen spiraalihuivi on jo yli puolessa välissä. Ostin siis tätä "reikälankaa" sieltä kädentaito messuilta ja siitä on niin kiva ja helppo kutoa tuo huivi. Luodan vain 8 silmukkaa ja kudotaan koko ajan oikeaa.
Tätä huivia kantaa sitten mammeli sillä tämä on NIIN mammelin värinen;) Olen väreiltäni "syksy".
Tämä kirja tuli tänään postista Juju-kerhosta. Hihii...mammelin varpaat näkyy kuvassa....:D
Joulun jälkeen alan kyllä opiskeleen korujen tekoa.
Kirjassa on kivoja vinkkejä miten tehdään kaikesta vanhasta koruja.

Korujen teko on minulle ihan uutta mutta kiinnostaisi kyllä opetella esim. lusikkakorut on NIIN ihania:)

Nyt kyllä väsyttää, koska olin iltapalaverissa 3,5 tuntia työpäivän lisäksi. Laitoimme oman osaston joulukuntoon. Teimme yhdestä pikkuhuoneesta tonttulan, jossa avaamme joka päivä joulukalenteripussukan....sieltä tulee aina jotain mukavaa tekemistä ja kaikille lapsille vuorollaan yllätys.

Hyvää yötä teille muruset :D

4 kommenttia:

Lovviisa kirjoitti...

Hauska juttu tuo korunteko...Näinpä, elämää on joulun jäläkeenki :)

Peurankello kirjoitti...

Lapsille ihanaa ja jännittävää teette:) Onko teillä millainen joulujuhla päiväkodilla?

Mimmi kirjoitti...

Korujen teko ON ihanaa! Tuossa reilu vuosi sitten olin ekan kerran ystäväni luona, missä hänen tuttunsa opetti korujentekoa. Jäin koukuun <3 Sen jälkeen useasti ollut ja itekin kodin ovet avanut koruilijoille.
Mukavaa joulunalusaikaa :)

Kirsti kirjoitti...

Kaunis väri huivissa. Mulle tuli myös postista tämä korukirja:)